Recension - Devil

Lovade att recensera filmen som vi såg igår, dock är det inte så mycket att recensera...


Börjar med att  5 personer ska åka upp i en hiss, av någon konstig anledning stannar hissen mitt i byggnaden, och dom kommer givetvis inte ut, elen verkar inte vara i toppskick i just denna hiss, därav så strular belysningen, och det blir mörkt i hissen med jämna mellanrum. och när mörkret väl lagt sig över hissen, så händer relativt hemska saker.

devil - 2011


Men absolut inte sevärd, om du inte älskar filmer som utspelar sig på just ett enda ställe.



Mitt betyg, 2 / 5.






//Cu dear reader.

Kommentarer
» Essa

sv: HIHI och jag älskar dig min älskade <3

2011-04-05 // 14:59:50
URL: http://essavond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback