Home alone :/

Nu är jag hemma! såg även att min käraste hade gästbloggat, riktigt skoj :D

Du kanske undrar vad jag jobbar med? jo! jag är en stansoperatör på Stokvistapes, alltså, jag skär tejp :) du kan även få en liten bild på vad det är för typ av maskin jag står framför hela dagarna,

stans

Bjuder på den gamla och heta bilden på mig :)



som jag skrev, så är jag hemma. alldeles precis kom jag in, men det fattades något?
Varken hundarna eller Therese var hemma? var är dom? dom är förmodligen hos svärfamiljen och kommer säkert snart hem =)

Var ändå tvungen till att öppna datorn och blogga såklart! måste vara aktiv nu ju, dock vet jag inte hur aktiv man måste vara för att räknas som "aktiv" men det märker jag väl snart :)


Ska även göra en (Cu dear reader)-knapp :) som jag kan lägga till i slutet på varje inlägg, den kommer! :)

Hör av mig om ett tag, ha det fint sålänge!





//Cu dear reader.



Kommentarer
» Essa

Nu är jag hemma i alla fall :) <3

2011-04-05 // 14:54:17
URL: http://essavond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback