Mitt absolut första inlägg!

Då far det utöver för mig! tagit ett nytt kliv in i livet, klivet ut ifrån all gaming, klivet in till verkligheten, in till familjen, och in till mig själv. har förstått att jag inte kan hålla på såhär, och sitta och spela såfort jag inte har något att göra, finns så många fler möjligheter till saker och ting här i livet! :)

Du kanske vill veta vem jag är? och varför jag börjar blogga?


Jag är Fredrik Möller, en gammal skånsk påg, som flyttat upp till Norrköping pga Flickvännen ( essavond.blogg.se ), och har även börjat plannerat mitt liv här. Trivs något så in i helskotta! har även skaffat jobb, 2 hundar och ett boende här uppe!

Varför började jag blogga?

- Jo! det ska jag berätta, då min sambo hon bloggar utav bara *** och jag har tittat lite i smyg när hon hållt på, och faktiskt fått upp ögonen för det. dels för hela grejen verkar så bra, då man faktiskt kan skriva av sig, som man oftast inte gör "?", och ser även att det är mycket få Straighta killar som bloggar? iallafall det jag sett. Så varför inte starta en blogg, om en helt vanlig kille, om hans liv, med och motgångar?

Kommer även slänga upp en del tutorials på dels moviemakin, och även photoshopning, dock ska jag först bli varm i kläderna i bloggen! :)

Hoppas att du ser det som en intressant start iallafall.

Det gör iallafall jag!




//Cu dear reader.

Ps, kommer att göra en notis som jag postar i slutet på varje inlägg i sinnom tid ;)

Kommentarer
» Essa

Jag tycker det är galet mysigt att du startat blogg. Och sen är det jätte skönt att du kommit till insikt själv om hur just DU vill leva livet. :) Är galet stolt över dig och nöjd som att'e över att vi kommit så här långt! Jag älskar dig, älskling! <3

2011-04-04 // 21:18:36
URL: http://essavond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback